2011-01-18
 17:38:00

förlåt att jag aldrig sagt förlåt

<br />Hemkommen från en underbar semester i Thailand och jag saknar redan värmen! Är helt slut efter flygresan inatt, och imorn är det dax för skola. Inte alls taggad för det och hade helst stannat i värmen ett tag till :) kan lova att en hel drös med bilder kommer senare! :)<br><br>
Nu tänkte jag vara lite duktig och sätta med mig företagsekonomiboken och försöka få in lite i huvudet innan jag däckar av trötthet!<br><br>


Enya♥
PUBLICERAT: 2011-07-08, 18:55:15 | URL: http://blueginger.blogg.se/

Hej, rösta gärna på mig i en fototävling jag är med i ! :D



Du får självklart en länkning som tack! :)



( Ursäktar om du inte gillar min reklam )



Evigt tacksam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: